close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתי צריך לבצע הובלה קטנה עם מנוף?

מערכת שורשיד אייר, תשפב15/05/2022

יש לכם הובלה קטנה שאותה אתם צריכים לבצע? מאוד יכול להיות כי ההובלה הקטנה חייבת להיעשות בעזרת מנוף

תגיות:
צילום: freepik

יש לכם הובלה קטנה שאותה אתם צריכים לבצע? מאוד יכול להיות כי ההובלה הקטנה חייבת להיעשות בעזרת מנוף. אומנם רוב ההובלות נכון להיום מתבצעות ללא מנופים, אך לעיתים לא יהיה מנוס. הובלה קטנה עם מנוף יכולה לסייע לכם בסיטואציות שונות שעלולות לפקוד אתכם. כעת הגיע הזמן שתוכלו להבין באילו מצבים לא תהיה לכם ברירה אחרת מלבד לבצע את ההובלה יחד עם מנוף. בסוף הבחירה הסופית בין הובלה עם מנוף לבין הובלה בלי מנוף היא בידיים שלכם.

הובלה לדירה ללא מעלית
במקרה שבו מבצעים הובלה לדירה ללא מעלית הפתרון יהיה להיעזר במנוף. המנוף יאפשר לכם

צילום: freepik
להוביל את החפצים בקלות מהדירה הישנה ישירות לדירה החדשה. נכון להיום רוב הבניינים החדשים כוללים בתוכם מעלית, אך בבניינים ישנים לא תמיד תהיה מעלית. אם חדר המדרגות לא יהיה רחב מספיק, לא תהיה אפשרות לבצע את ההובלה. הובלה קטנה עם מנוף תאפשר לכם להביא את החפצים ישירות אל הדירה החדשה. אין לכם עוד אופציה אחרת להוביל את החפצים מדירה לדירה אילולא תשתמשו במנוף שמיועד לשם כך/

הובלה של ציוד כבד
עוד סיבה לבצע הובלה קטנה עם מנוף היא במקרה שבו ישנו צורך להוביל ציוד כבד. המובילים לא יצליחו להרים פסנתר או כל רהיט אחר כבד שעלול להגביל אתכם בהובלה עצמה. זה שאתם רוצים להוביל ציוד כבד זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על ההובלה עצמה. על ידי שימוש במנוף ניתן יהיה להרים את הציוד ישירות אל המקום הרצוי, גם בדירה שאין בה מעלית. כמובן שאת המנוף צריך להתאים בהתאם לסוג החפצים שאותם תרצו להעביר. על הדרך תהיה אפשרות להעביר את כל שאר הרהיטים עם מנוף.

הובלה לדירה עם מעלית קטנה
גם אם יש לכם בבניין מעלית זה לא אומר שיהיה ניתן להכניס אליה את כל החפצים. הרי אם המעלית תהיה קטנה מאוד, לא יהיה אפשר להכניס את כל הרהיטים לתוכה. על ידי ביצוע הובלה קטנה עם מנוף תוכלו לוודא כי ההובלה תתבצע כמו שאתם רוצים. מעליות קטנות ניתן לראות בבניינים שעברו תמ"א או בניינים ישנים שהוסיפו להם מעלית. במקרה כזה יכול להיות שהדירה שתעברו אליה תהיה חדשה, אך המעלית תהיה קטנה/

ביצוע הובלה קטנה עם מנוף
הובלה קטנה עם מנוף יכולה לסייע לכם מאוד בהעברת החפצים ממקום למקום. יש כאלה שמבצעים את ההובלה עם מנוף על מנת לקצר את התהליך ולסיים את הסאגה במהירות. בחלק מהמקרים כמו שהבנתם, לא תהיה ברירה אלא לבצע את ההובלה עם מנוף. כמובן שחובה עליכם לבחור חברת הובלות שמנוסה עם הובלות מהסוג הזה. הרי הובלה עם מנוף היא שונה מאשר הובלה רגילה שמתבצעת דרך המעלית.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה